1: Freshie
Assalamualaikum and hi.
So this is my first post on this XO blog, and I still haven't decided whether to type in English or Malay language. But first of all, boleh start dengan pengenalan diri kot hahaha altho macam poyo je kan. 

So actually aku (is it ok if I use 'aku'? I feel comfortable using that lol, if you are not, it's ok) dah decided dah nak buat blog ni memang blog personal. Memang tak expect for any replies or anything, this is just my virtual journal of life. Sebab dah malas nak menulis dalam buku-buku nota hahahaha. Tbh still rajin melukis and doodling dalam notebooks, but not writing lah. Just don't feel like it anymore. Dulu time sekolah diari aku memang komain banyak gila sebab takleh bawak laptop ke sekolah huhu.

Btw call me Farihah. Yes, assume that I'm a girl because I am. Haha. Eighteen (18) and now dah sambung belajar dekat Limkokwing University, and belajo Asasi dalam Teknologi Maklumat (aka Foundation in Information Technology) sebab mak bapak aku paksa aku. Haha tipu je, serius tipu pasal parents tu. Aku belajar IT sebab aku minat komputer.

Maybe we'll talk more about my passion later on.

But now aku buat first post just sebab blogger paksa, kalau tak aku tak boleh edit blogkin trololol. Anyhow nice to meet yall! Takmau gaduh-gaduh :)

Image result for anime boy waving gif

XO, Farihah.

new past